Onsdag

En vanlig skoldag, med strulande tåg och en sömntuta som reser fram och tillbaka. Pratar lite vänligt med medresenärerna och bara längtar hem. Somnade troligen i hemfosa och vaknade vid gröndalsviken igen, undrade vart f*n jag var och sprang av tåget i sista sekund. Tur att man är snabb ibland, trotts att man är ny vaken ;P

Sen en sväng till skräddaren, men som vanligt var han inte färdig med sakerna. Kanske nästa vecka?!  Bus med hundarna, en sväng på snorvik (Norvik) och så självklart en massa bråk med pappa, hade jag räknat med något annat?! Nej egentligen inte.

Har även lyckats klarlacka bilen idag, själv, eftersom jag inte får någon hjälp längre, så nu har jag slipat rost, målat med gul färg och klarlackat! Visst är jag duktig? :D I morgon är jag ledig, vet inte om jag kan skruva dit listerna på bilen redan då eller om det ska få torka några dagar. Jag har ingen aning om vad som ska göras. Har för övrigt börjat gilla lite smått att köra pappas bil, dock kan jag inte parkera jätten, dålig svängradie och stor som ett hus (V70).

Annars saker som står på listan
* PLUGGA (endast 21 dagar till studenten)
* Städa (pappas jobbarkompis kommer hit i morgon)
* Hundarna
* Fotografera (Uppgift & För att det är super roligt)
* Kolla igenom fotografier från helgen och denna vecka.
* PLUGGA
* PLUGGA
* PLUGGA

Har nästan bara VG i betyg, men pga litet intresse och massa läxor har jag inte orkat göra ligger jag i riskzonen på två betyg nu. Inte roligt. Så en massa plugg eller två IG. Börjar överväga att ta två IG;n, enklast så :P men tråkigast... Men jag är såååååååååååååååååååååååååååååååå SKOLTRÖTT!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0