Pappsen är förbannad

Efter att jag klagat lite på bloggen att objektivet inte kommit ännu, att de inte gjort något eller så. Jag går för 1000 gången in på servicinfo.nu och kollar. DÅ har dom uppdaterat, som om de läst vad jag skrivit :S (eller för att jag lagt upp mailen där, så de vet att jag bevakar)

Men de vill ha 1050kr av mig, för att laga objektivet, som jag inte haft sönder själv!
Det är ett garanti fel.

Status:KOSTNADSFÖRSLAG LÄMNAT
 
Utfört arbete:Byte av kuggkrans till fokusmekanismen. Sönderdragen för hand, ej garantifel. Detta kan hända om frontlinsen/fokuslinsen vrids manuellt när kameran står i AF läge.
 
Pris:1 050 kr


Detta kan hända, JAG HAR INTE GJORT SÅ!

Så nu har pappa skickat ett surt mail till dem för att få tillbaka objektivet, utan att betala något eller att de fixar det mot garantin. Får väll se om det händer något eller inte. För 1050kr för ett kitobjektiv, nej du.
Då lämnar jag hellre in det någon annanstans och får ut det på garantin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0