Snälla pappa, en hund till?

Tror ni jag vågar ställa den frågan? Det tror inte jag, de har varit på tal om en hund till, men bara för att konstatera att det inte går. Jag däremot längtar efter att flytta hemifrån, helst till en tvåa och så ska jag skaffa en hund till. Jag vet att jag har Jamie Lee och jag älskar henne över allt annat, hon är så speciell som en hund kan bli. Hon är underbar på alla möjliga vis. Det finns dock ett undantag, när hon skriker, hon skäller sällan, hon SKRIKER! Jag vill ha en till hund, en till kompis till henne. Det gäller att hålla det hemligt, tills jag kommit hemifrån och förhoppningsvis har möjlighet för en hund till.

Men jag skulle vilja ha en lite större hund, en golden, en hovawart eller en flat. Jag har även fastnat för shetland sheepdog, dom är inte större dock. Men så underbart söta! Skulle jag skaffa en flat så skulle jag bara jämföra henne med Nessie, min första och den underbaraste hunden som någonsin funnits! Det finns ingen hund som går att jämföra med henne. Hon var underbar, på alla möjliga vis. Det gick inte att ta ifrån henne. Hon är den snällaste hund jag träffat, hon var så snäll att hon var dum. Vill gärna ha en flat, men det kommer inte att gå... Får hitta någon annan hund, hovawart, golden eller shetland sheepdog dessa står högt upp på listan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0