Studenten!! Here i come :D

Nu är jag redo att ta studenten! Har endast lite kvar på fotokursen, sen är jag helt färdig. Jag kan ta studenten med glädje!

Kommer att ta studenten med mestadels VG (väl godkännt) några G (godkänt) och några MVG (Mycket väl godkänt) samt ett IG (icke godkänt). Det är i religionen som jag sedan länge gett upp hoppet om. Jag orkar inte plugga mera, jag tog de sista krafterna till slutspörten i historia nu, sen gav jag upp helt!

Så nu är jag färdig med skolan, jag ska aldrig mera plugga, ALDRIG! Jag är såååååååååå förbannat trött på skolan så tack för mig! :P Nu ska jag ta de lugnt, vänta på studenten och sedan börja jobba, Fota, ta det lugnt och få Jamie Lee till ett lydnads ess ;P Jag ska njuta av livet, jag ska inte sitta och stressa med läxor. När jag går hem från jobbet är jag ledig, inga måsten! Fy fan vad underbart!

Måndag: Kommunen, info om jobbet. Sen fort som fasen till skolan för att fixa de sista med fotouppgifterna. Ut med hundarna med Kina. Morbror fyller 50 år.
Tisdag: Ledig eller avsluta två kurser.
Ondag: Klippa mig, avsluta en eller två kurser, ma&pa firar 15årig bröllopsdag.
Torsdag: Studentskivan :D
Fredag: Ledig, om jag inte ska till skolan för att avsluta en kurs klockan ett.
Lördag: Utställning i skogås.
Söndag: Fira pappa som fyller 50år.

Måndag: Klassdag, vi ska ha roligt med klassen. Ska vara klockan nio i skolan för att käka frulle :)
Tisdag: Ledig...
Onsdag: Kanske avsluta en kurs, annars ledig...
Tordag: Ledig.
Fredag: STUDENTEN :D :D :D Hem till Marie på kvällen?
Lördag: Nynäs tar studenten.
Söndag: Ledig!!

När man radar upp det så här ser man att det inte är långt kvar. Hur skönt som helst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0