Trollen som talar för mycket!

Äntligen sitter man i soffan och tar det lite lugnt, har väl sett här två timme drygt.
Först var jag en sväng till bemanningscentrum, fick lite info och så fick jag fylla i när jag kan arbeta. Nästan hela sommaren fyllde jag i att jag är tillgänglig för arbete. Kommer troligen att arbeta som personlig assistent, hade hoppats på ett arbete inom barnomsorgen eller äldreomsorgen, men icke. Det kommer nog att bli bra, bara jag får träffa personen jag ska vara assisten åt.

Sen var de full fart till skolan för att framkalla bilder, stod närmare fyra timmar i labbet innan jag var färdig. Men ett VG i slutbetyg blev det i alla fall, hade hoppats på ett MVG, men inte... Full rulle till tåget för att komma hem i någorlunda tid, men självklart var de förseningar, så de blev en hel del väntan. Åkte hem med syrran, hennes kompis och kusin vitamin (en dam som ibland talar lite för mycket! Dock var han på tåget väldigt road... Bör kanske tillägga att de var en gammal granne, så de var lite pinsamt!!)

Kastade i oss lite käk för att hinna möta Kina och gå en promenad med Tjejen och Killen. Mycket trevlig, trotts att jag var dödstrött Hemma igen vid nio igen, en kopp te och somnade framför dumburken. Låter väll som en ganska vanlig kväll. Måste dock tömma kameran snarast, har snart fyllt ett åtta gb minne... Inge roligt nästa gång jag ska ha kameran...

I morgon är det som vanligt skola, tömma skåpet, avsluta två kurser och åka hem igen. Kanske hinner få skjuts hem oxå, beror på hur mycket lärarna ska prata... Sen ska jag sitta hemma och lyssna på muraren som slår sönder och lagar vårt hus. :P

Kommentarer
Postat av: Erica,

Skönt att bara ta det lugnt =)



Svar: nej inget är säkert eller så, men kommer jag in på den högskola som jag sökt måste jag flytta. Men nu packade jag mest ner en massa flyttahemifrånprylar som tog en massa plats i min soffa :P

2009-05-26 @ 23:29:05
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0