Trött som en galning, men jag satsar ändå!

Jag är hur trött som helst, en timmes jumpa pass, en timmes promenad och en varm dusch. Sedan var hela kvällen borta. Trött som en tok sitter jag nu och ska plugga lite. Tio uppgifter kvar, snart endast nio?! Hoppas jag orkar klart med denna innan kroppen går i strejk.

I morgon är det en lång skoldag 8-14.40 sen blir det maxi med pappa. Hur nu det ska sluta vet jag inte, det återstår att se.

Plugg och sova, endast några timmar kvar tills väckarklockan ringer. Lagom roligt 05.45, då hinner jag allt på minuten!

Plugg och sova, natti natti

"Sjung om studentens lyckliga dagar" = "sjung om studentens stressiga dagar"
Det är ungefär samma sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0