Trött som en tok - pluggar som en idiot!

Som vanligt kommer jag i säng på tok försent. Men jag har klarat av ännu en uppgift i historia, vilket är steget närmare mot ett Godkänt! Om jag inte måste kompletera skiten igen vill säga.

Nu ska jag ta en fem minuters dusch innan jag läser tolv sidor om judendomen. Kanske kommer klara av ett godkännt på det oxå i morgon. Sen om Malins kurs, får se hur det blir med provet, kanske hinner plugga lite på håltimmen, så det blir ett godkännt där oxå. Sen är det endast första värdskriget och ideologierna kvar i historia. Kristendomen, Judendomen och en högtid till kvar i religion, Kristendomen är snart klar. och två uppgifter i svenska som går fort och lätt att skriva, så fort jag får papper på det. Sen kan jag äntligen börja se fram emot studenten igen! Självklart är det slutspurten på projektarbetet oxå, de får vi väll klämma in någonstans?! Finns det två minuter någonstans? Eller? Inte? Det återstår att se... Klarar jag VG i snitt, ligger bra till ännu, det hänger på historian och religionen.

Nu är det dusch, plugg och några timmars sömn som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0