Två av tretton

Två uppgifter avkladade, detta firas med en kopp te :)
Nu är det endast elva kvar, *suck* men men, ett steg närmare i alla fall. Ett är ett prov som ska skrivas på tisdag, de andra är inlämningsuppgifter. Tre kan göras muntligt, men jag kommer endast att göra bort mig då, sån koll som jag har på olika religioner ;P Så det är bara skriva för brinnande livet!

En kopp te, en fredagkväll fylld med plugg. Så går det när man sackar ihop den sista tiden i skolan. Skoltrött som en tok är man, men det är bara att stå ut, snart är det slut, för alltid. Då är det jobb över sommaren, sen kan man ju fråga sig... Jobb eller arbetslös. Det återstår att se. Hoppas på lite ledigt, för en resa till Finland är inplanerad i September. Jag, Jamie Lee och en väska. Kan väll inte låta mer underbart?! Sen efter det är det tomt i almanackan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0