1 november

Jag har varit ledig hela dagen idag, men många knop har inte gjorts. Har inte ens varit på jumpan... :/ Hade planerat det men som vanligt blir man för lat! Först blev det en härligt skogspromenad på lövet med Kina och hennes hundar. Sen fixade vi lite på bilen, kollade luft trycket och lite sånnt. Sen blev det Thaimat, hur underbart gott som helst!! :)
Efter middagen blev det en kopp te i soffan och vi orkade verkligen inte bege oss till svanis för att träna lite. Jag har fortfarande ont i mina axlar, har väl haft det i ca 2½ månader nu. Så vi sa att vi styrketränar hemma istället, sagt och gjort, en timme i gymmet och sedan en timmes promenad med hundarna. Fy fasen vad folk det kom med gotlands båten! Trodde inte det var sant, men alla har väl varit där och stängt sina sommarstugor nu...

Ska se om jag kan ladda upp en bild på Jamie Lee med en hantel någon dag... Min mobil vill inte som jag längre, så vi får se hur det går... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0