160 var målet...

Idag har de inte hänt så mycket, en sväng förbi kyrkogården för att tända lite ljus för nära och kära vi minns. Se alla vackra blommor och bara ta de lugnt. Vi tog de lite för lugnt och fick sedan stressa hem som tokar! Annars hade jag kommit försent till jobbet, så kvällen har beståt av arbete. Inte så mycket att göra, men lite pengar tjänade jag ändå :)

Nu är klockan över tolv, vilket betyder att det är en ny månad som leder till en massa jagande efter timmar igen! 160 timmar är målet, i oktober tror jag att jag paserade 100 sträcket i alla fall. Så nya tag igen, nytt räknande och hålla koll att man tjänar några slantar i alla fall! Ska även boka in mig på personalmötet någon av dagarna... Får se vad det leder till... Kanske något bra?! Nu ska jag i alla fall sova, man vet ju aldrig när bemanningen får för sig att ringa och be en jobba igen...

Sov gott alla Halloween firare! (jag nöjer mig med lite ljus, se några pumpor runt om hos andra, ett besök vid kyrkogården och en god middag) framförallt när man ska jobba mitt i allt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0