1a december? Redan?

Första december, har inte ens hunnit skriva första advent ännu! Men visst, vi har firat första advent med en supergod middag, plankstek, en lussebulle till efterrätt och julmust! Självklart hade vi adventsljusstaken framme och pyntat en massa annat oxå! :)

Men nu är vi inne i december och tiden går lite för fort, jag har endast fixat en enda julklapp, jag vet inte hur jag ska hinna! Vet ju inte när jag får gå på stan nästa gång, om jag får jobba eller inte... Verkar bli lättast att nät shoppa julklapparna, men jag vet ju inte vad jag ska köpa!

Så de får bli morgondagens problem!
Nu ska jag hosta vidare och tycka lite synd om mig själv ;) , för jag har ju faktist svinis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0