6 november

Idag har jag varit duktig, eller ja enligt mig i alla fall. Jag var uppe före klockan slog nio! Rekord när jag har en ledig dag. Jag har i alla fall varit och tittat på en superfin lägenhet, helt nybyggd, inte ens färdigbyggd, med superfint golv, lite lite "hela" väggar, fina balkonger och en fräsch toalett, stora rum och allt. Visst låter det super! Tänk om de var jag som fick flytta in där oxå... men så är det inte, det är min farmor och farfar som ska flytta dit i årsskiftet. Tydligen ska dom bo på 4e våningen, trotts att dom trott att dom ska bo på 3e sen dom fick reda på att dom fått en lägenhet där. Så kan de gå!
Efter det gick jag en sväng på stan, inte kom jag hem tomhänt inte! Två tröjor och en spikmatta. Köpte kopian av dom "riktiga" spikmattorna, för den var 200kr billigare och eftersom jag aldrig prövat en tidigare så tänkte jag att de är lika bra att testa den billigare först och se om de är något att ha. Har prövat den i 20 minuter redan och jag vet inte om jag ska säga varken bu eller bä om den, känner mig lite stelare nu, i efterhand, men de kändes superbra när jag låg på den och precis efter... Men nu känner jag mig stelare igen, inte bra för min nacke och mina axlar direkt. Ska testa den några gånger till, sen kanske man märker någon skillnad?

Nu ska jag bege mig ner till sjukhuset för att fixa delegering! Ha de så bra!


En i svart finns numera hemma hos mig! Bild från: http://images.tradera.com/920/89044920_1.jpg

Trodde aldrig i världen att jag skulle köpa en, men nu har jag gjort det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0