Än så länge lever jag!

Japp än så länge lever jag! Denna dag har varit helt onödig har bara fått reda på en massa skvaller från alla håll och kanter, sovit, sett på tv och hoppat i vattenpölar, nu är de dags att sova igen!
I morgon väntar 13 timmars arbete igen först förskola och sen som assistent. Har i alla fall tagit ledigt över helgen för att resa en sväng till ikea och för att ta igen en masssssa förlorad sömn. Jag säger då de, fy fasen för att jobba natt! Även om jag inte gör det ofta, så dom gångerna de blir, fy vad man mår efteråt!

Nu ska jag njuta av några timmars sömn brevid en snarkades vovve! Hoppas på att de halsonda och hostan försvinner så jag inte deckar i morgon...

Dags att slita sig från MSN och sova lite gran!

De är fasen vad mitt liv går ut på nu, äta, sova, jobba, en snabb sväng vid datorn, sova, och så vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0