Bloggtorka!

Måndag: Hände inte så mycket, klev av ett nattpass vid åtta tiden. Sen segade sig dagen fram.

Tisdag: Ledig, tränade en timme på gymmet utan att stretcha... Ni kan ju tänka er hur jag mår nu?!

Onsdag: Jobbade några timmar sen på eftermiddagen promenerade jag en mil med alla tre hundarna! Så benen blev ännu mer möra...

Torsdag: Hoppade in och tog en stängning på en förskola jag aldrig varit på tidigare! Hoppas jag klarade det, är livrädd att jag glömt något barn någonstans :S

Fredag: Ledig? Eller jag tackade nej till jobb idag... Ikväll ska jag hem till en kompis och ha en supertrevlig tjejkväll, hoppas jag :)

Lördag och söndag är helt oplanerade funderar på att dra till älvjö och gå på fotomässan, om de finns någon att åka med :) , men nästa vecka är fullspäckad så de blir väl bara ladda batterierna hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0