Dags att besöka sjukhuset?

Dags att besöka sjukhuset?
Det känns som det i alla fall. Har setat i soffan precis hela dagen, alla usla tv program som går att se, har jag sett! Jag lovade mamma att jag skulle bli frisk om jag fick en paradis ask, jag fick en och febern bara stiger! Just nu ligger den på 38.7 grader...
Jag är livrädd för sjukhus, sprutor, nålar, jaa allt som finns på ett sjukhus. Men de verkar som jag måste palra mig ner dit, antingen efter middagen eller i morgon... För bra, de mår jag inte. Orolig är jag som fasen. Men de är bara gilla läget och försöka göra det bästa! Fast jag inte följer alla råd jag får, som att dricka ordentligt, en halvliter kommer man inte långt på...

Börjar även kännas tungare att andas, vilket inte är bra... Så ja, får prata lite med mamma och se vad jag ska göra. *suck* Jag hatar att vara sjuk, jag hatar tvn, datorn, sjukhus! Jag vill bara vara frisk och få jobba igen!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, det där värdelösa programmen på tv kan man verkligen vänja sig vid.. tro mig!



Sv: usch det låter verkligen inte kul, hoppas du snart blir frisk..

jag sitter på jobbet nu, brukar bli inringd lite då och då.. det är bättre än ingenting i alla fall. men till våren ska jag börja plugga lite kurser på sthlms uni.. (fast jag tror jag har glömt hur det är att gå i skolan..)



Men, jennie!! vad du är efter.. haha, jag såg twilight första gången i våras tror jag, har den redan på dvd.. tvåan var så bra på bio att jag ska se den flera gånger..

hmm, vi blir ju t..j..u..g..o. TVÅA-NOLLA. usch,vi måste åka på helt pris på sl och är äntligen välkommen på systemet.



fika låter jättebra när du är på benen igen.. jag nås på facebook(tragiskt jag vet..) eller på mobilen :)

Kram xD



2009-11-26 @ 19:14:31
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0