En trasig termometer!

Har knappt käka något idag, lite onyttigt skit bara... Men de är bättre än inget? Dricker gör jag på tok för lite och jaa... Men jag känner mig lite bättre i alla fall! Var med och hämtade syrran uppe hos kusinerna och då blev det lite jobbigt, luften var supertung att andas! Men nu sitter jag här igen, och lever de gör jag!

Går på hosmedicin, så jag kanske får sova ordentligt inatt! :) Får se om jag måste skicka ner någon på apoteket i morgon dock, min älskade lilla Jamie Lee har tuggat sönder termometern, så jag misstänker att den inte laddar längre... Får se...



Låter super de här!
Jag: eventuellt svinis.
Jamie Lee: Ögoninflammation
Zindy: Spyr
Flisan: Självdestruktiv (heter de så?) hon skadar sig själv :S

Snart är vi friska igen!! (håll tummarna!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0