...

Snart är de jobb som gäller igen, för en gångs skull är de sovandes natt! Hahahah får betalt för att sova! :) inte så galet, inte roligt om hon vaknar i natt bara, för då måste jag oxå vara vaken. Smällar man får ta! :) Nu ska jag packa väskan med sängkläder, frukost, en bok och allt annat som behövs!



Idag har de inte hänt så mycket, en långpromenad, packa några kartonger hos farmor och farfar. Flytten är närmare än man tror, verkar dock inte som dom förstått det ännu. Sen nu sitter jag här, ska springa en runda med hundarna innan jag tar en dusch och beger mig till jobbet!

Hoppas ni haft en bättre helg än mig! Min har inte varit någo vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0