Fast vid datorn

Var inte meningen direkt att man skulle fastna här. Om en timme ska jag jobba igen, vet inte hur jag ska lösa allt med middag, men de blir väll ingen. Lite yoggi och en smörgås om jag har tur! Jobbar bara lite gran idag 17-21. Måste säga att hela dagen är sabbad, vet inte vad jag ska göra, sitter bara och väntar på att klockan ska bli halv fem så jag kan springa förbi kommunhuset och lämna in lite papper innan jag börjar jobba. Annars har de hänt nada idag. Så j'vla boring.
Nu ska jag leta lite kläder innan jag beger mig ut i stormen/snö stormen.



Ser ut som en varm sommardag, vilket de nästan är, fast i oktober...

Sen är jag grytm irriterad på sjukan som inte kan höra av sig! Jobba eller inte? Dom har ju fått in vaccin, ska inte jag jobba då?! Vet flera som är lika irriterade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0