Fotomässan!


Bild från: http://www.kamerabild.se/polopoly_fs/2009-1.242725.html!image/3841401473.jpg_gen/derivatives/landscape_470/3841401473.jpg

Jag trodde jag skulle vara hemma hela helgen för att ladda batterierna, men så blev det inte! I fredags var jag hem till en kompis och hade det supertrevligt, vi snackade en massa skit, drack lite och snackade ännu mera skit!

Idag hade vi farmor och farfar på middag, de var här nästan hela dagen, vi käkade taco och hade det allmänt trevlig. Som vanligt var farmor ganska kännslig och började gråta en gång. Efter att hennes ena son dog för tre år sedan så kommer tårarna lättare...

I morgon bär det av till Älvsjö för att gå på fotomässa, ska kolla på en kamera väska, en ryggsäck och kanske en ny kamera, får se... Jag letar som en tok efter min lilla kompaktkamera som jag inte sett skymten av sedan studentskivan, jag har laddat in bilderna men sen efter det har jag lagt den på något "smart" ställe... Och nu är den helt borta!

Ska springa några varv till, sen ger jag upp, men i morgon bär det av med tio tåget!

Ha de bra!


Denna lilla skönhet är helt borta!
Bild från: http://www.photographyblog.com/images/products/olympus_mju_750_6.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0