Grymt uttråkad!!

Gör allt för att bli frisk nu, sover som en tok, men jag glömmer bort att dricka och äta!
Inte så smart, idag har jag druckit ett glas vatten, lite cola och ätit en smörgås från Janis Bageri.
Smart? Nej, inte någonstans! Men jag har tappat matlusten totalt!

Febern har i alla fall sjunkit, 37.4 tror jag den ligger på nu.



Min tråkiga dag:
Vaknar vid halv åtta, pratar lite med mamma och vi bestämmer att jag ska åka till läkaren, självklart ringa först. Kliver ur sängen vid halv nio, tar en dusch, blir helt slut! Bara av en sketen dusch!! Sen vid nio beger jag mig ut för förta gången sen i måndags (då trottsade jag alla och gick en promenad, fast jag var sjuk). Gick igenom vårad döa lilla centrum, köpte frukost, tog in posten, öppnade mitt paket som kommit, la mig och sov i ca tre timmar och nu sitter jag här. Ska väll bege mig ner en trappa för att se vad dom andra gör...

Känner mig grymt uttråkad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0