Heldag på ikea!

Hela dagen har spenderats på ikea, klev ut något fattigare men hade en massa roliga saker med mig hem istället! Några tavelramar rikare så jag äntligen kan få upp förstoringarna på Jamie Lee på väggen, lite sängkläder (eftersom tre stycken bara gått upp i rök) och en badrock. Resten av allt jag köpte fick lilla mamma betala! Ett problem bara, köpte en ram för lite, så jag måste åka dit snart igen :)

På vägen hem käkade vi på mc donalds och så svängde vi snabbt förbi Tullinge kyrka för att tända två ljus för Mormor, Farbror och Nessie.

Nu är det dags att krypa till kojs, i morgon ska de spikas och träna med hundarna! Sen väntar sex dagars arbete!

Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Matilda

så jobbigt att du behöver åka till ikea igen :p hehe då kan man hitta lite andra roliga grejer också..

Hur är det nuförtiden, du jobbar och sliter verkar det som :)



du, har du sett new moon än? (visst hade du sett twilight förut, blev osäker nu)

jag såg den igår men kommer kanske se den igen.. (vem sa att att jag var 19 år, jag känner mig mer som 14-15 ;))

kommer den ner till nynäs kanske vi kan hinna se den..

Kramar

2009-11-22 @ 00:51:04
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0