Jag har svininfluensan (H1N1)

Japp, de är bekräftat, jag har svininfluensan! H1N1 Eller va de heter, jag har skiten i alla fall. Jag har överlevt den!

Sköterskan ringde nyss och sa att jag har svinis, så hon rekommenderade mig att återkomma så fort jag kände av minsta lilla. Ont i halsen, öronen, lungorna, vad som. För då kan de bli värre, men som jag känner nu så är jag på bättringsvägarna! Vet dock inte om jag kan träffa vänner som inte vaccinerat sig eller inte... Så helgens planer kanske spricker. Vi får väll se. Jag bör heller inte jobba ännu, vänta till minst onsdag.

Så jag får ringa till jobbet i morgon och beklaga mig lite, säga att jag inte kommer att jobba på ett par dagar igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0