Litar på termometern

Jag hoppas att jag kan lita på min termometer! För jag har ingen feber längre!! (Jamie Lee fick för sig att tugga sönder den igår, vet inte om de var för att jag spenderade mera tid med den än att träna med henne eller om de var för att jag är på bättringsvägen?)  Men jag måste ändå ta de lugnt, så jag har ett feberfritt dygn innan jag gör några galenskaper ;) Super lycklig över detta ska jag nu gå ut och smitta grannarna lite ;) Nej då, jag ska bara ut och slänga upp lite ljus nät och en ljus slinga på trappräcket. Sen får vi se om de blir någon pyntning här inne eller inte, men de skiter jag i, för jag vill komma ut och andas lite frisk luft!! :)

Annars känner jag mig bättre idag, lite tung i kroppen, ont i nacken och hosta de har jag. Men vad fasen, JAG LEVER!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0