Många dö timmar...

Ska väll egentligen inte klaga, jag får ihop ca 40 timmar denna vecka. Jag paserar 100 timmars gränsen denna månad och jag får ut en hyfsad lön på det... Men att jobba natt mitt i allt för de inte lätt...

Måndag: 9-17 (förskola)
Tisdag: 18-00 (Personlig assistent)
Ondag: 00-08 (Personlig assistent)
Torsdag: 8-16 (Förskola) 16-21 (Personlig assistent)
Fredag: 09-16.30 (Förkola)
Lördag: IKEA!!
Söndag: Sova!

Så ser denna vecka ut... En massa arbete och lite tid hundarna tyvärr. Sen ska jag äntligen komma till ikea och shoppa lite, vet inte hur länge sen de är jag var där senast! Men de ska bli super att shoppa lite, inte för att kassan är särskillt stor efter besöket på fotomässan, men en lång önskelista får skrivas ;)

Nu ska jag spendera hela natten varken, så lite bloggande, en massa tv tittande och många dö timmar har jag framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0