Mobil blogga

Har försökt mobilblogga men de verkar inte fungera... Hade planerat att jobba sex dagar denna vecka, men så ser det inte ut att bli :( vaknade vid halv fem och svettades något otroligt. Det visade sig vara 38.5 graders feber (har i vanliga fall 36.4)... Så nu måste jag vänta drygt en timme till innan jag kan sjukanmäla mig. Hahaha dom måste hitta en vikarie till en vikarie, låter ju bra. Vet inte vad jag ska hitta på, sova kan jag i alla fall inte. Funderar på om jag åkt på svininfluensan, har många symtom av influensa i alla fall! Får se vad fasen det utvecklas till... Ekonomi förlust är bara förnamnet på denna historia! Kunde blivit sjuk nästa vecka, då har jag inget planerat. Men denna är ju full!




Som nu ser på bilden går lilla Zindy med strumpa på tassen... Hon har fått ett skärsår i trampdynan för att någon idiot slängt glas eller något annat vasst på marken! Så vi får se om vi måste till veterinären eller inte, men jag tror inte det!



Skrev detta vid halv sex tiden i morse. Så nu har jag sjukanmält mig, ätit frukost och varit vaken i tre timmar... Så jag kanske ska bädda ner mig ett tag igen, försöka sova lite. Vet inte hur jag ska spendera resten av dagen, blir väll bara att fortsätta på gårdagen, städa, tvätta och sådant. Söka lägenhet, beställa fotobok och kanske julpynta lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0