Sjuk...

Huvudet snurrar, kroppen mår som den mår, jag har sjukanmält mig ännu en dag... Så jag får se hur de går, pengarna bara rinner ur händerna på mig. Det känns såååååå fel att bara sitta hemma och vara sjuk. Jag orkar inte det längre. Blir galen av det, visst de är superskönt att sova, sova och sova, men de blir lite för mycket av det nu!! Jag vill jobba och tjäna pengar! Inte sitta hemma och inte orka ett smack. De är inte roligt alls!

Så på torsdag ska jag jobba, hur jag än mår! Jag tänker inte vara sjuk då, även om jag har 37.7 i feber även idag, så skiter jag i det. På torsdag ska jag jobba! Då är jag frisk igen! Nu ska jag ta en alvedon, tuppa av på sängen några timmar innan det är dags att sova för natten igen. Så roligt är mitt liv, sova, sova, sova och pussa på gullhundarna!

Jag har att göra annars, i hela huset finns de en massa saker, men inte orkar jag det. I mitt rum finns det en massa saker att göra, tex:
* Kasta ut en lampa
* Få upp storramen på väggen
* Fixa "hålet"/"gluggen"
* Fixa förlängnings sladd till julgranen (japp jag har julpyntat)
* Städa upp skrivbordet

Sen ska jag även:
* Beställa fotografier
* Tömma kamerorna
* Redigera bilderna

Jaa, bara se lista växa, men jag ska nog sova en timme eller två nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0