Svininfluensan - Japp!

Pratade precis med vårdguiden, dom tror att jag har fått svininfluensan. Blir det värre ska jag kontakta dom igen, annars bara vänta på att bli frisk, men det kommer som minst ta fem dagar att bli frisk! Hoppas att de går fortare, men de känns som de kommer att bli långdraget...

Så de var bara ringa ner till jobbet och säga att jag troligen har svinis, (hon sa: oj då, de är ju inte att leka med!) nej tack, jag känner det! och så fick vi ta bort alla passen jag har. Även ta bort tillgängligheten fram till första december, så under en vecka till ska jag bara sitta här och uggla! Jag kommer att bli galen!

Så mitt i all soppa har min kortläsare sakt upp sig... Jag kommer att bli tokig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0