Svininfluensan...

Vet inte vad jag blivit smittad av eller vad jag är för sjuk... Emellanåt känner jag mig helt nere och nästa är allt i princip bra. Men jag vet inte, ont i halsen, feber, ont i kroppen, hosta (låter som en 70 årig rökare med KOL), inte speciellt snorig, krångel med magen, ont i huvudet, trött (men kan inte sova). Ja, symptomen på influensan... Men jag vet inte, ska i alla fall vara hemma i morgon, troligen ett par dagar till då jag ännu har feber (37.7)

Jag lär antagligen gå i taket av uttråkning, så de är väl dags att börja spela något spel (förutom farmville) för att fördriva tiden lite bättre! Tränade lite med hundarna idag, men de är inte så lätt att träna alla tre helt själv, så de var bara lägga ner igen. Beställde fotoboken från fujidirekt, tvättade en maskin med tvätt som mamma fick hjälpa mig att hänga och resten av dagen har bara varit tråkig! Sov mellan halv ett och halv fem i natt, sen mellan åtta och tolv. Så jag får se hur de blir denna natt, om febern ger sig eller inte. Men de blir troligen att ringa jobbet och sjukanmäla sig några dagar till... För en gångs skull när dom bokar in en på jobb i tid, ja då blir man sjuk istället!
Men jag undrar om jag får någon sjukersättning eller inte... Måste kolla upp det...

Nej nu ska jag försöka sova lite, får se hur de går...

I morgon ska jag... Jaa, göra så lite som möjligt? Beställa lite fotografier från Fujidirekt, julpynta och tömma kamerorna... Har massor med bilder som jag inte orkat lägga in.

Nej, sov gott!


Om man vaknar upp och ser ut så här, jaa, då har man garanterat svinis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0