Tröttast i stan!

Nu börjar jag bli riktigt seg, ska käka lite frukost, sminka mig och göra allt för att hålla mig vaken fram till klockan åtta när jag äntligen får bege mig hem för att sova och rengöra datorn, har fått något skit i tangentbordet!

Men jag har snart klaratav ett nattpass igen och nu börjar folk sakta men säkert röra sig utanför fönstret igen. Känns lite konstigt klockan är nästan halv sju och alla andra beger sig till arbetet, men jag börjar planera min sömn... Vet inte hur jag ska orka med resten av veckan, men jag måste väll, både för att få pengar och för att jag är uppbokad på en massa jobb...
Men helst av allt vill jag gå i ide just nu!



Kanske drömma sig bort på en resa, tillbaka till sommaren eller vad som helst! Jag hatar vinter och mörkret!

God morgon på er alla! Snart får jag äntligen sova, så natti natti på samma gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0