14 Oktober

Igår hände det inte så mycket, var en sväng förbi mina far föräldrar för att snacka lite skit, titta på deras ritningar på nya lägenheten och kolla i julkatalogen. Dom gör då inte många knop per dag, så en flytt är inte helt fel. Då blir dom lite sysselsatta, rensa, packa, flytta, packa upp och göra i ordning. Kanske det blir lite fart i gubben igen :)
Lyckades även med att träna lite i källaren igår! Så nu jäklar är jag på ge igen! :P Känner mig lite mör idag dock, inte träningsverk utan trött i kroppen... Ytterligare en förkylning?!

Idag har livet rullat på lite sakta... Jobbade tre ynka timmar som personlig assistent och skrev sedan på några papper för ytterligare ett jobb! Jag ska hjälpa till under vaccineringen av svininfluensan! Spruträdd som man är, hur detta ska gå vet jag inte, men förhoppningsvis bra!! Tack och lov ska inte jag ge några sprutor!

Nu ska jag sova, i morgon har jag tio timmars arbete framför mig, först på en förskola 10.30-14.30 sedan som personlig assistent 16-22.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Tackar, erica har pysslat under dagen.. har haft den gamla jättelänge och eftersom jag är värdelös på sånt där kunde hon hjälpa mig :D



Jag gör inte så värst mycket nuförtiden, ska väl börja med körkortet igen och kanske ta några enstaka kurser i vår men annars är jag såååå lat på dagarna så det är inte sant. Börjar bli lite trött på det faktiskt..

Är du fortfarande på bemanning, du verkar jobba hela tiden ju..?

Kramar M

2009-10-14 @ 23:57:13
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0