15 oktober

Idag har jag ägnat hela dagen till jobb, börjar känna mig lite trött nu och i ett stort behov av en dusch! Duschen får jag ta i morgon, för jag orkar inte! I morgon ska jag jobba några timmar igen, "bara" mellan 09-15. Sen har jag tagit ledigt i helgen. Morfar och hans fru kommer förbi en sväng i helgen så pappa kan fixa deras datorer, rykts även om att vi ska käka ute i helgen! Inte så dumt :)

Är lite stolt över mig själv oxå :P Körde 100& lagligt hela vägen till Ösmo och tillbaka! Rekord! Troligen första och enda gången jag kört 100% lagligt!! Sen att de var minus grader ute och risk för halka, påverkade ju bara lite :)

Nu ska jag sova några timmar så jag får lite energi för morgondagens arbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0