2 timmar kvar

Sen beger jag mig till Danderyd för att göra en hörselkoll på min lilla Jamie Lee. Vet inte om jag ska hoppas på att hon är halv döv eller inte. Men vad är då felet på henne om hon inte är halvdöv? Usch usch usch, inget jag ska fundera på nu, de får man göra sen när man sitter med svaret i handen!

Nu ska jag göra mig i ordning, sen blir det en promenad med alla busungarna innan vi far iväg :)

Tycker lite synd om Jamie Lee, när jag kom ner i morse hade hon hittat mina vantar och lekte med dom. Självklart fick hon en utskällning då, sen fick hon även en utskällning för disktrasan hon disikerat till 1000 bitar. Sen måste hon trott att jag "straffa" henne ännu mera, för jag gav henne ingen lunch, dom andra hundarna fick äta medans hon var ute själv och lekte lite. Sen när hon kom in och såg deras tomma skålar började hon gråta! Hon satte sig vid skålen och såg så nere ut, öronen hängde och hon gnällde lite tyst och försiktigt, slickade lite i sin tomma skål och såg så bedrövad ut. Gissa om jag fick ont i magen då, stackaren är vrål hungrig men har inte fått något annat än frukost vid sju, sen ska hon inte äta på ett dygn! Usch usch usch!

Nej nu ska vi ut och gå & busa lite, kanske uppdaterar mer i kväll, om hon är halvdöv eller inte. För jag har ingen aning om när vi får resultatet...

Våran tid är klockan 18.00, med eventuella förseningar då hon (som gör testet) ska ha med sitt lilla barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0