20 Oktober

Sakta men säkert går dagarna framåt! Idag var de några timmars arbete på en förskola, två barn som skrek konstant mellan klockan åtta och tolv. Efter de var man ganska mör! Men bara på med leendet och jobba vidare, jobbade mellan 07.30-14.30 (höjdartider när man älsssssssskar mornar!) Det har gått super ändå! :)

Snabbt hem därefter för att fixa allt och ta bilen till Haninge för lite shopping! Påslakan stod högst upp på listan och ett set handlades hem. Ska beställa några till, för de går inte att bara ha ett när det är dags att bädda rent! Så mera påslakan! Även lite saker till hundarna inhandlades och annat smått o gott... Nödvändiga och lite mindre nödvändiga saker följde med hem. Tex. en hundmats box för 250kr (var ju halva priset på den!) och så var den minst dubbelt så stor mot den gamla :P lite godis, skor till mamma och syrran, mjukisbyxor, tröjor m.m m.m... Man kommer inte hem tomhänt precis!

Nu ska jag (äntligen) bädda sängen och sova några timmar innan jag ska jobba igen, denna gång är de lugnt på jobbet 08-12. Som personlig assistent! (på mitt favvo ställe!)

Förra gången jag var i Haninge, 9 oktober, då hade dom redan börjat med en massa jul saker (har bilder på det!) som kommer när min snälla pappa hjälpt mig med PS! Idag fanns det ÄNNU mera julsaker! Nog för att julen är min favorit högtid, men någon måtta får det väl ändå vara?! Början av oktober är lite tidigt!!??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0