21 Oktober

Satt på jobbet (personlig assistent) och bara njöt, hade ingenting att göra, bara sitta och vara! Funderade på vad jag skulle göra när jag kom hem för jag jobbade bara mellan 8-12. Gå en långpromenad, kanske runt ringvägen? Även om vädret inte var de bästa, sen träna lite, ta en dusch och bara njuta av livet!!
Tji fick jag, de var bara rycka in på mera arbete mellan 13.30-16 (förskola) så den lugna dagen var förstörd. Så går de alltid när jag planerar att göra något, då ska jag jobba istället!

I morgon vill jag vara ledig, men vi får väll se om de blir så eller inte. Man vet ju aldrig längre, så jag har inte planerat någonting, hoppas inte på någonting... Eller egentligen gör jag det, men låtsas inte om det :P För jag kanske kan få en dag att bara vara hemma och ta de lugnt?! - Inga planer va det!

Just nu går ögonen i kors, jag läääängtar efter att få sova!

Nästa vecka verkar alla ha lov och vara lediga, men inte jag, jag har tre dagar (förskola) med arbete inplanerat... Så kan de gå, men de är bara jobba le och vara glad. För pengarna behövs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0