26 oktober

Känns bara så underbart att den 23 oktober har passerat! Vet inte varför men de känns som en stor lättnad! Inget hände, det är ett år tills nästa 23 oktober och de är långt dit. Känns bra att de är ett år fyllt med nya äventyr som väntar innan den dagen återkommer.

Idag har de inte hänt så mycket, var en sväng förbi farmor och farfar för att hjälpa dom att packa lite, kan inte påstå att de går särskilt fort precis! Sniglarna kör förbi (och varvar) några gånger innan denna flytt är över. Börjar undra om de verkligen är vettigt att dom ska flytta... Vi kommer att få fixa en massa saker med denna flytt! Så kan de gå... Har inte gjort så mycket annat, farmor tvingade mig att stanna kvar på middag, inget jag ångrar i efterhand! För hon lagar så supergod mat!! Mumsigt värre! :)

Nu ska jag ta en snabbdusch, tvätta mitt BRUNA hår och sova gott! Allting på skärmen bara flyter omkring.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0