29 oktober

Idag har jag varit en latmask. Först hade jag tänkt träna, men så blev maten klar på tok försent! Så de blev en lång promenad med hundarna och lite träning med dom, iofs jobbade jag hela tre timmar innan dess som vaccinationsbiträde. Har även fixat med alla papper så jag håller koll att jag får rätt lön.

I morgon är det mera jobb igen, först på en förskola 11-16 sen som peronlig assistent 17-21! Nu ska jag försöka stänga av datorn och sova lite... I morgon måste matsäck packas till kvällen, om jag ska hålla mig vaken! :P

Idag fick jag prova på att jobba som vaccinationsbiträde! Hur j*vla roligt som helst!! :D Nästan så jag funderar på att skola om till undersköterska! Fy fasen vad vi hade roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0