Grannen

Satt med frukosten i handen när de kom en bil farandes i full fart ner för backen. Jaja, dårarna igen, tänkte jag. Men så tvärnitar dom och svänger snabbt och smidigt in på grannens parkering. Oj, de där var snyggt gjort tänkte jag. Inte nog med att de står en husvagn, en eller två båtar på uppfarten och han lyckas parkera så där snyggt! Han måste ha gjort de förr...? Tänker inte mer på de förens jag ser någon gå med kolsvarta kläder och en svart golfväska in till dom... Men?? Ingen speler ju golf där...
Gissa om jag blev fundersam, lite nyfiken som jag är :)

Jag käkar vidare på frukosten och tänker lite på det, sen ser jag någon uppe på taket, de var ju självklart sotaren som kom för att sota! De var ingen dåre, ingen inbrottstjuv, ingen golfspelare, de var sotaren!


Bild från: http://www.timra.se/upload/547/bild%20-%20sotning.jpg 

Självklart var jag ute med kameran och lekte paparazzi :P Men dom bilderna kommer senare, när jag fått in lite bra program på datorn, igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0