Någon som har något emot mig idag?

1. Det regnar
2. Mina lakan till dubbeltäcket är borta, dom finns ingenstans!!
3. Rensade min garderob, men hitta inte de jag letade, hittade en massa annat istället
4. Tog fram mitt duntäcke, hängde ut de & självklart börjar de regna! - När jag var ute och gick!
5. De regnade nästan hela promenaden!
6. Jag jobbar i morgon igen, börjar halv åtta! - Jag hatar tidiga mornar...
7. Mitt täcke är i torktumlaren - lär lukta underbart

Så de känna som de inte är min dag! Men två positiva saker har i alla fall hänt, har hittat sakerna jag tappade bort den 11 april 2008. Shoppade lite saker, som jag sedan tappade bort totalt, dom fanns ingenstans! Men nu låg dom i garderoben.
Sen på jobbet hade vi endast sju barn på 2 ordinarie, 1 vikarie (jag) och 1 barnskötar-parktikant. Det var lugnt och skönt, hoppas de blir lika dant i morgon! :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0