Sen, som vanligt!

Jag är verkligen en tidsoptimist! Börjar jobba om ca 20 minuter och jag ska ännu dricka upp teet, borsta håret och tänderna. Tror att jag hinner med tanke på att jag bara ska gå ca 200 meter till jobbet. Idag ska jag till ett nytt ställe igen, denna gången på sjukhuset för att hjälpa till med vaccineringen av svininfluensan... Får se hur de går för spruträdda mig :P
De ska nog gå bra! Kanske lyckas bota den lite?! De återstår att se!

Jobbar mellan 10:45-19 så jag har med mig lite picknick, annars överlever inte jag dagen!

Dom har även bokat in mig på jobb i helgen... Inget jag ville, men med tanke på OB:t så var de bara tacka och ta emot. Så åtta timmar ska jag jobba, inte så mycket, men de sabbar både fredag och lördags kvällen. Så kan de gå! - Även det på ett nytt ställe. Har "bara" tio avdelningar, tre brukare och sjukhuset som jag jobbar på nu!

Nee, dags att sätta lite fart! Får inte komma sent! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0