Själv hemma :S

Det är mitt på ljusa dagen och jag är hemma själv! - Livrädd! Tackade nej till jobb idag, även om jag inte jobbar allt för mycket (ca ½ tid) så kände jag att en ledig dag behövdes! Så en härlig sovmorgon till 10:20. Underbart, vet dock inte vad jag ska fylla dagen med... De återstår att se :P

Satt i vardagsrummet och tittade på den läskiga tavlan, då hörde jag två röster och hundarna sprang som skollade troll åt alla håll och kanter... Jag blev livrädd! Så nu ska jag borsta tändera och bege mig ut i de vackra höstvädret! Usch för detta väder, regn, blåst och grått... Sen får de antagligen bli lite fix i köket innan jag dunkar ner rumpan i soffan igen för att se en bra film! :)

Funderar på att klicka hem lite saker från nätet oxå, får se hur de går med det :P Men först en lång(?) promenad...

Har inte laddat upp bilder på hur länge som helst nu, 1. har inge fotoprogram på datorn, så jag kan inte minska bilderna så dom går att ladda upp här. 2. De går såååå segt att ens försöka ladda upp redan inlagda bilder! 3. Pappa vägrar hjälpa mig att lägga in tex. ps... Får se om jag lyckas övertala honom i eftermiddag. Har bara tjatat i tre veckor nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0