Trevlig middag!

Har haft en super trevlig kväll med några släktingar. Vi käkade ganska gott, förrätten kunde man dock diskutera! Men varmrätten var supergod :) Kycklingspett, potatisgratäng med rödvins och choklad sås. Hade inte med mig legget heller, så några alko drycker fick jag inte dricka trotts att pappa(!) gick i godo på att jag var över 18 år (tänka sig att min pappa gör det, bara det är värt ett kors i taket!!) Vi satt där tre generationer, men ändå fick jag inte, när alla gick i godo! Så kan de gå, jag har i alla fall lärt mig en läxa till nästa gång, glöm inte legget/körkortet!

Nu ska vi få några timmars sömn innan morfar och hans fru kommer tillbaka.

Vet inte vad jag ska göra, har fått ett litet problem. Alla mina påslakan till dubbel täcket är borta! Helt borta!! Så jag sover med ett täcke utan lakan runt... Inte så fräscht, men vad ska jag göra?! Mamma och jag har röjt runt i hela huset, men vi hittar dom ingenstans! :O Har inte använt mitt dubbel vinter täcke på två år nu, men när jag ska ha det, då skiter det sig ändå. Får göra något radikalt i morgon... Orkar inte nu.

Sov gott :)


Kommentarer
Postat av: cathrine

samma sak hände mig fick inte beställa i resturang baren, men vid bordet:P ska också alltid ha legg med mig:P

2009-10-20 @ 15:05:50
Postat av: Jennifer

sv: hahahaha jaaa man ska ju det! Fattar inte att jag missade att ha med det, har de alltid annars på mig, men inte då... :/

2009-10-22 @ 12:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0