Trött

Fick jobba några timmar extra idag, de var en kollega som gick hem med migrän... Så kan de gå! Nu är jag helt slut, hade egentligen tänkt träna men de lutar mer åt att sova en stund innan jag gör något vettigt igen! :) Har en lätt huvudvärk, så de känns som att bota den innan jag gör något annat är klokast! Ibland är de super roligt att jobba med barn, men denna vecka hade jag heldre varit personlig assistent... De är super tråkigt väder, jag har mens värk och huvudet dånar för ingenting... Men de är bara knapra alvedon som de vore godis och trycka fast ett stort leende!

Så natti natti en stund!

Sen, ett stort tack till Jenny som skickar sms några mornar i veckan, mellan 05-06... De uppskattas! ;) (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0