090909

Har inte ens tänkt på vilket datum det är idag, men de är 090909 berättade min mamma glatt för mig! Så dagens vanligaste rubrik lär ju vara den jag just skrivit!

Kom precis hem från en promenad med hundarna och "hundvännerna" så jag damp ner rumpan i soffan för att bara ta de lite lugnt, se på tv och slappa! Börjar bli lite små trött, kom hem vid halv nio, somnade vid nio, klev upp halv ett, käka frulle, duschat och sen har de rullat på, tvätta två bilar, hjälpt farmor laga mat, varit ute med hundarna och nu sitter jag här igen!

När vi var ute så var det en hund som smet, precis när de började skymma! Med paniken i halsen letade alla efter den lilla vovven, precis när de blev mörkt hittade hon tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0