20 års kalas igår

Igår var de 20 års kalas uppe på lövet! God mat, god dricka och härligt sällskap, kan de bli bättre? Vi hade super trevligt och super roligt! Måste erkänna att nu börjar jag sakna skolan lite (trodde aldrig jag skulle säga det), bara för att man inte träffar alla vänner hela tiden, de är inte längre, vi ses i morgon, vi ses på måndag igen, vilket tåg tar du?. Utan mer, vi måste höras snart igen, sen har alla fullt upp och man hinner ändå inte ses lika mycket :(
Några jobbar för fulla muggar, andra har flyttat utomlands (aupair), några har fått barn och några går arbetslösa. En härlig blandning på ett gäng "nya" studenter!

Men jag saknar faktiskt klassen...

Nu ska jag kurera min förkylning som är värre än vanligt, fattar inte detta, i onsdags var jag nästan frisk, men idag skulle jag kunna gräva ner mig igen. Får knappt någon luft, halsen gör ont och humöret är på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0