23 september

De händer inte mycket i detta livet just nu. Jobba lite då och då, däremellan ta hand om hundarna, sova och försöka bli frisk igen. Har varit vrålförkyld sedan den 4 september så jag börjar bli liiiiite trött på de nu! Så idag fick jag tyvärr tacka nej till jobb :/ blir inge roligt när lönekuvertet kommer, med tanke på att de inte är så mycket jobb just nu. Men vad ska jag göra?

Måndag: Jobb 0915-1630, agilitykurs på kvällen.
Tisdag: Jobb 09-13, sen sov jag resten av eftermiddagen.
Onsdag: Sova, datan, sova, ut med hundarna, sova...
Torsdag: Samma som onsdag..
Fredag: Jobba på ett nytt ställe 11-17, sen sova! (jag ska bli frisk nu!)
Lördag: Träffa lite goa vänner :)
Söndag: Agilitykurs nästan hela dagen.

Både lördag och söndag är de SM i freestyle, något som jag missar... Får se de på Älvsjömässan sen i december, men ändå... Lördagen bjuder även på invigning av motorvägen ner till lilla Nynäs :P EMD tar sig hela vägen ner hit för att vara med på invigningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0