24 september

Idag har jag och mina små hjälpredor (hundarna) varit nere i källaren och fixat klart bilen! Så nu glänser den som aldrig förr! :) Självklart fick jag lite hjälp av mamma och pappa oxå :P Det kommer bilder när jag hittar kortläsaren till mobilkortet... Vet inte vart jag lyckats lägga det.

Annars har jag inte gjort mycket idag, set lite på GA, varit ute med hundarna, installerat om en dator (så nu ska alla j*vla program tillbaka i den) har nu mera en tystgående dator som är snabb, raka motsatsen till hur den var innan ominstallationen och innan luftsaken i källaren fick blåsa igenom datorn och självklart slappat. Börjar känna mig lite bättre nu, så jag hoppas att jag blir helt frisk snart igen!

Som alla märker går vi mot mörkare tider, de blir tidigt mörkt på kvällen, träden tappar alla blad och jag blir bara mer och mer deprimerad. Jag hatar hösten och vintern. Jag vill ha sommar, sol, ljust och värme! Visst de är fint med alla färger som kommer nu, de är vackert, men nej, jag vill ha sommar. Visst de är roligt med jul och nyår, men jag vill ändå ha sommar.

Självklart är de mysigt med hösten, men jag klarar mig utan den ändå. De är fint uppe på kyrkogården med alla ljusen och lyktorna som kommer fram... Men jag gillar ändå sommaren bäst.

Nej nu ska jag sova, i morgon är de jobb på svanis som gäller mellan 11-17. Tror jag ska jobba med min frisör (hon jobbar både som frisör och barnskötare). :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0