A-kassa

Usch vad det är underbart att betala a-kassa. Framförallt när den dras två gånger från mitt konto! Först för den gången jag la in från fakturan och sedan för att jag la in den på autogiro. Så de har dragits över 850 kr för mycket. Så jag ringde dit, fick sitta några minuter i en irriterande kö med en tant som hela tiden pratade om att man inte fick ringa om någons annans ärende än sitt egna, om man inte hade fullmakt. Några signaler och samma veva igen.
Sen skulle jag bli kopplad, men de var upptaget då, så jag måste ringa igen! *suck*

Måste sätta lite fart (som vanligt) tänkte hinna en sväng förbi Intersport innan jag drar till jobbet, dom har tydligen rea där :)

10 minuter senare: Försöker ringa till a-kassan igen. Tror ni att de går? NEJ de är bara upptaget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0