Agility

Efter fyra timmar agility så är benen ganska så möra, även om det är mycket väntan emellanåt så blir det en del springandes. Zindy fick hoppa in istället för Flisan då hon löper, inte så snällt att ha en löptik springandes framför alla hanhundarna :P De gick superbra, kommer troligen bli en steg två kurs sen i vår som vi hakar på. Behövs för våra springglada hundar, vet dock inte om benen och kondisen orkar med detta, så jag får väl börja löpträna :P

De var superroligt att gå denna kurs, trodde inte att de var så roligt i början så jag övervägde att mamma skulle få träna istället för mig. Är glad att de inte blev mer än tankar! För de var superroligt och Jamie Lee var super duktig! Min korv tokiga lilla vovve :) Hon hoppar så glatt emellan hindrena och springer med glädje före mig till nästa hinder! Full rulle.

Blev inget jumpa pass idag heller, lite besviken men tiden räcker inte alltid till, inte orken heller, så nästa vecka kör vi förhoppningsvis igen :)



Mamma köpte hem en burk med pepparkakor idag, gissa om julkänslorna sakta men säkert kom krypande. Lite mysigt att krypa ner i soffan med en kopp tee och några pepparkakor! Hösten får ett litet plus poäng ändå :) Den ligger dock inte högt upp på favvolistan för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0