...

Har haft en så underbar dag idag! Började med att jag skulle jobba, upp tidigt på morgonen, visst inte min grej! Men när jag kommer till förskolan jag skulle vikariera på, så kommer glädjen, dessa underbara barn! Åhh vad jag tycker om dom, dom är så underbara! Snälla, glada, goa och underbara! Dom spred sådan glädje :) Så jag traskade hem med ett leende på läpparna, underbara små barn, så nu håller jag tummarna att jag får flera timmars vik där nästa vecka :) Måste erkänna att jag saknat dom allihopa!

Sen har de bara rullat på med saker att göra och nu sitter jag här och läntar tillbaka till Finland. Inte mycket man kan göra, bara längta till nästa sommar och hoppas på att den blir minst lika underbar! :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och  sova några timmar innan de är dags att inta agilitybanan med hundarna, tror jag låter mamma ta hand om träningen med Jamie Lee. Själv får jag väll roa mig med en skällande Zindy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0