Invigde motorvägen

Var hemma hos Jenny J hela kvällen, hade trevligt och käkade gott. Hade med mig min lilla pip lisa (Jamie Lee) som har pratat hela kvällen, tror inte hon var tyst många sekunder... Smällar man får ta, hon ska lära sig att hänga med lite då och då, hon kommer inte ha sin mamma och syster brevid sig varje dag, hela livet. Med andra ord, jag tänker inte bo hemma i 100 år :P

Så på vägen hem fick jag åka på nya motorvägen! Lite fortare gick det, men jag körde lite sakta ner eftersom de fortfarande var vägarbetare längst vägen och så var de kolsvart... Sen att min lilla bil har taskiga lysen, än en annan historia, som ska avslutas i morgon! Kommer förhoppningsvis att bli lite flera turer till Haninge nu när de går fortare, både för shopping och träffa vänner!

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, är dö trött... I morgon är de en heldag (nästan i alla fall) på agilitybanan (om inte Jamie Lee oxå börjar löpa nu, inatt). Sen ett jumpa pass om min förkylning orkar med det... Åter står att se!

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0